Pages

Followers

senblogue contact

saya boleh anda hubungi melalui e-mail saya yang comel iaitu;

  1. hehei_218@yahoo.com
  2. heinsenjepanih@gmail.com

saya juga boleh dihubungi melalui laman perhubungan sosial yang jelita seperti berikut;

  1. facebook
  2. senblogue (dahulu dikenali sebagai wowBlogness!dan Oh My Blogness..!)
  3. twitter

saya juga boleh didapati meleluasa secara online di yahoo! Messanger. untuk menambah saya pada senarai rakan-rakan pada pautan mesej segera anda, id saya adalah seperti berikut;

  1. ym id: hehei_218

segala komen, cadangan, luahan serta maklum balas dari tuan-tuan dan puan-puan sekalian amatlah saya hargai. segala jenis maklum balas dari anda semua akan saya layani, asalkan tidak mengutarakan sesuatu yang boleh menyebabkan ke"ingga"an baik dari pihak saya, pihak tuan/puan serta mana-mana sahaja pihak ketiga serta sekutu-sekutunya.


akhir kata, "MAJULAH MESIN RUMPUT UNTUK NEGARA!"


*pautan ini ditaja oleh Persatuan Pemotong-Pemotong Rumput Seluruh Borneo (PENGENJENBORNEO)