Pages

Followers

Perhatian

ada pun ingin diberitahu bahawa halaman website ini masih lagi dlm pembinaan. aku mok explore2 gik benda pasal gney mok construct blog tok. banyak gik benda aku sik tauk. ya la malas bertanya sik temu jalan. tapi dah tabiat aku juak la suka mengexplore kedirik sesesuatu something. hehe. tp aku akan coba sedaya upaya la construct yang terbaik agar ianya user-friend serta mesra alam.

tp kitak orang boh la mengharapkan aku engkah
fun-fair or theme park dalam tok la. application perjudian serta tikam nombor 4D pun aku x janji mok engkah haha. lagikpun aku rah UTeM (Universiti Teknikal Malaysia Melaka, aku tauk ktkorg x tauk, mun nok dari kampung2 la. cheh dari bandar sama jak sik tauk ya.) tok dah start final exam minggu tok. ishk ada ka patut membina blog di ketika peperiksaan. esok gik ya start.

ok. itu saja untuk kali ini. salam siaran. bagus-tuah untuk sesiapa yg menghadapi peperiksaan. sapa2 kawan aku yg kja ya aku nasihatkan boh ngular gilak mun sik aku report jak dgn boss ktkorg. chow sin chi..!



aku ngupah sidak the simpsons tolong polah blog tok. bila ndak kah mok siap. main2 jak cdak ya, ciss..cako juak.

2 Orang Merik Komen Sambil Menggaruk Geruk:

Emmy Dahliana said...

uwaseh fishy udah ada blog nya kedirik!! *tepuk tangan wtfff hahaa

cepat2 link kn aku. aku tauk kau la pembaca setia blog aku :D

owner ini blog daa.. said...

lek la aku agik xplore2 tok tadik pun aku dah berjaya gney mok link2kan website haha..