Pages

Followers

Laporan hamba seorang atlet MASUM peringkat pertama: keberangkatan ke Sintok, Kedah.

disebabkan permintaan ramai aku harus mempercepatkan pengepostan laporan tatkala kehilangan ku selama 10 hari ke universiti utara malaysia (UUM) sintok, kedah. aku akan meceritakan secara berperingkat la kisah2 aku di sinun.


18 Mei 2009:
kami telah diarahkan untuk berkumpul di pangsapuri kediaman pelajar bunga raya pada pukol 9 malam. pangsapuri bunga raya adalah penempatan bagi para-para sakura, eh, atlet yg menjalani latihan pusat. oh ya terlupa juga ingin madah bahawa kami yang bakal bertolak pada malam 18 mei ini adalah dikalangan atlet MASUM fasa 2. fasa 1 sebenarnya telah bertolak pada 12 mei dan akan terlibat dengan upacara pembukaan serta acara-acara sukan yang dipertandingkan awal.

lekak itu bas-bas yang mengembak atlet2 utem itu pun ngagak ke kampus tetap di durian tunggal sebab maok ke pusat sukan kerana maok mengambik peralatan2 sukan kedak kayu hoki la, bol ragbi la, skirt pake miak hoki ompuan.

tatkala di pusat sukan UTeM (*mungkin dialog sebenar)


bergambar lok


bas nok aku nait ariya mengandungi perisa badminton, gop, lawn bowl dan taekwando.


menyimpan barang-barang dalam bas.(*mungkin dialog sebenar)


setelah berjaya menyettlekan urusan2 peralatan, bas2 sebanyak 3 igek bas itu bertolak pada pukul 11.30 gya2 la saya pun sudah lupa juak kowh. pasukan lawn bowl nait bas sama dengan mereka badminton, golf, dan taekwando.
aku menjadi stuntman adegan hero dilantak bas kelabu


mendengar taklimat dari pegawai


kedong agik belagu lagu Universiti.(*mungkin dialog sebenar)


dalam perjalanan ke kedah itu saya coba juak mengambil inisiatif utk tido dalam bas sebab saya begitu ssh sekali utk tido tatkala travelling. salah satu contoh terbaek adalah di mana saya tidak tido semasa nait itu bas transborneo dari mukah ke kuching. salah satu initiatif saya adalah saya dengar lagu2 MP3 dari henpon sony ericsson dengan kekuatan yang sederhana. mun bukak kuat2 saya takut tinga saya jadi bengal.

saya mampu tertido secara direct lekak itu.

bas berenti rehat di R&R entah saya pun tidak igt di mana, maybe area Perak kali. aku baruk sahaja bangun dari tido itu langsung tiada perasaan langsung untuk mengetahui lokasi R&R terbabit kerana saya sudah di landa kemamaian. time tok la aku sentiasa mengenang R&R kita rah sarawak nun. kepada siapa nok biasa travel pake jalan darat rah tempat kita mst tauk. saya pun keman itu bubur ayam sama milo panas kaw2. lukoh perut saya maa..
R&R rah cney pun aku sik tauk. tapi rah perak la..


acam yang tidak kiut langsung


nait bas balit, dgr lagu rah tinga and aku tido direct.

dalam 6 lebih bas berenti rah cgek R&R ntah rah siney untuk berenti pakey orang2 semayang subuh. tp rasanya dah sampe area kedah dah time ya.
somewhere in kedah, R&R ney pun aku sik pasti heheh


dalam kol 8 lebih kmkorang pun sampe rah UUM. para2 atlet UTeM di tempatkan rah kolej Sime Darby. err tempat kmkorang tok adalah kediaman ompuan sebab rah toilet ada sanitary bin hehek..
dah sampey rah UUM, rah kolej kediaman Sime Darby.


kakya kmkorang diminta untuk ke pusat sukan UUM utk memberi galakan serta sokongan kepada pasukan futsal lelaki UTeM yang kebetulan beraksi di pentas suku akhir. melawan Universiti Malaysia Terengganu (UMT). walaupun beraksi dgn baik namun setelah terikat pada jaringan 0-0, UTeM telah tewas pada penentuan sepakan penalti, 2-4. walaubagaimanapun kamiorang yang baruk sampei itu tadi telah menerima berita baik apabila dikhabarberitakan atlet karate UTeM berjaya mengkarate 1 pingat emas.
UTeM kunin, UMT biru

time pegi support team futsal UTeM. tedah eh kalah indah




aku seorang model roti paon.


to be bersambung...




17 Orang Merik Komen Sambil Menggaruk Geruk:

Ivy Metaga said...

macam meriah jak oooo, errr...salam ngan semua model2 berbaju merah ya ooo...

[h]einsen said...

Ivy: hehe..meriahhh..ok..klak madah dengan suma sidak heheh..

eMBuN_mALaM said...

best ehhhhhhh... psssttt... ada atlet or cdak2 yg kedak muka Daniel Henney x? :D

Kelebar Malam said...

best ooo dpt g tpt urg ngan member... tp yg paling best ialah gambar model roti paon ya..heeee...

[h]einsen said...

eMBuN_mALaM:
hahaha..mun jak ada xkan kmk mok madah dgn ktk heheh..

Kelebar Malam:
nang best..nasib jak model ya pemilik blog tok ajak, xperlu bingung mok bbayar. mun mok makey model roti paon ya rah blog kelebar, mst mok berbayar la haha..

Emmy D. said...

eh aku blom komen gk duhal. tahniah la :D sempena kemenangan anda, anda harus cia saya makan. ekekeke

eeeeeeee nang zmn kegelapan ouh. maok fair & lovely sik? ;)

uncleawang said...

Hari Raya kelak mun nyok cat rumah jumpa saya hahaha..Maju Sukan untuk Negara.

Shitsurei shimashita said...

lah..mana aksi heinsen di gelanggang..mo tengok libasan sang bujang heinsen. hehehe!!

[h]einsen said...

uncleawang:
hehe..boleh jak..klak kontek jak saya akan datang seberapa segera yang boleh hehe

Shitsurei shimashita:
hehe..sabar2..ni baru jek 1st part..akan menyusul aksi2 berkenaan kemudian..nanti sahaja kemunculannya

miszLaiLie said...

en ikan aka heinsen...kimslm ngan mber2 mu yg ensem k...igt, yg ensem shj...hahahaha...wakakkaka...=p so ko menang pe la???menang ke kalah smua??

[h]einsen said...

sabar2..nantik jak post yg akan datang heheh..

kirana said...

Auk lahhh... Confuse jak rasanya tok. Nok pakei baju merah tok semua players ka ada dak waterboy or supporters juak nyaruk sia!

[h]einsen said...

kirana:
hehe..kirana,semua atlet lah ya..dari acara sukan yang berlainan..xda yang waterboy nyaruk2 cya, suma minum aek dalam botol dgn tin jak. sik perlu berpolah aek gik hehe
ada juak terpikir mok nunggah ktk jadi pom pom girl....

Khairul Antasha said...

yah..pahal mek sik sedar ngan entry tok owh...hahaha..best ada jak ktk org...best kah main ya?

[h]einsen said...

Khairul Antasha:
mun dah menghayati and dah pande best la..tp terasa best bila dah masuk tournament hehe...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

鯛魚燒Star said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社