Pages

Followers

Oh My Tagness..!#3

This tag is from Khairul Antasha of K.H.A.I.R.U.L.A.N.T.A.S.H.A.


setelah dikaji melalui gambar dari zatil and su ijamm, ini adalah kemungkinan besar rupa sebenar khairul khaisha

1. Bekas kekasih saya adalah :
~~>seorang perempuan (tiru jawapan khaiSha)

2. Saya sedang mendengar :
~~> deruan kipas serta "ktik2" taipan keyboard laptop ini

3. Mungkin saya patut:
~~> berjalan-jalan

4. Saya suka :
~~> mengganggugugat keamanan para bloggers...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~~> ada tatkala diperlukan, ada juga tatkala biasa2 saja

6.Saya tak paham :
~~> bahasa uganda

7.Saya kehilangan:
~~> idea untuk menaip kehilangan saya

8.Ramai yang berkata :
~~> "bila la result nak keluar ni??"

9.Makna nama saya :
~~> menurut kajian para sasterawan serta ahli falsafah, nama saya bermaksud orang yang gagah serta tenang sambil berpossing dengan macho di atas bukit berbatu sambil menghisap curut Cuba sambil rambut mengerbang ditiup angin2 monsoon tropika suam-suam kuku...........

10.Cinta itu adalah :
~~> ya ya saya sokong juga la kata orang lain bahawa cinta bukan sekadar suatu lafazan dari mulut berbau ceri, ianya suatu amanah serta tanggungjawab dari segi menjaga zahiriah serta batiniah seseorang..ianya juga suatu sensasi yang kadang sukar untuk

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~> bercakap-cakap dengan batu seolah-olah batu tersebut memahami perasaan beliau.......

12.Saya akan cuba :
~~> mmmm post tag ini?

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~~> infinity

14.Telefon bimbit saya :
~~> sentiasa sunyi sepi. keypad pun sudah bermasalah

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~~> saya rasa nak tido balik

16.Saya paling meluat apabila :
~~> apabila mengalami ke"ingga"an yang menyebabkan saya bertukar menjadi jingga

17.Pesta/Parti adalah :
~~> suatu keadaan keramian penuh dgn manusia yang ingin menari, menyanyi atau sekadar ingin makan saja (saya kategori yg ketiga hahahah)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~~> apa2 haiwan yang tiba2 buat2 muka comel dihadapan saya..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~~> umur 0 thun hingga 20 thun..

20.Hari ini :
~~> saya tidak buat apa2 serta tidak merancang apa2 aktiviti2 yg kritikal

21.Malam ini saya akan :
~~> mengganggu gugat keamanan masyarakat difacebook serta blog..

22.Esok pula saya akan :
~~> cuba membuat aktiviti yang berlainan dari hari ini. eberi dei is e niu dei..

23.Saya betul-betul inginkan :
~~> menjadi seseorang yang penting, diperlukan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~~> as usual taik mata heheh..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~~> dua-dua pun bisa juga pak

26.Makanan Barat atau Jepun :
~~> barat obama..heh pa jak kah..

27.Bilik yang terang atau gelap :
~~> saya lebih prefer gelap..

28.Makanan segera adalah :
~~> makanan yang cepat dan simple dan oleh kerana kesimpleannya mnyebabkan mudah dihadam dan cepat lapar semula heheh..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~~> heheh..

30.Siapa yang anda nak Tag?

  1. effa meow meow
  2. flo mbek mbek
  3. lailie taknak taknak
  4. mokhsen ploop ploop
  5. adeqmeili perasan nama cina
  6. amira fx
  7. khairunissa onggon
  8. su jammillah
  9. felicia maid in simanggang
  10. momma barry n cengal
  11. ivy metaga villa villa masa
  12. cigu erlinda yang agak mangah
  13. dilla dalila dilla
  14. catt meowmeowwhoofwhoof
  15. embunwati
  16. kirana teater lagenda
  17. zatil penerbit filem low-budget

17 Orang Merik Komen Sambil Menggaruk Geruk:

eMBuN_mALaM said...

weiiiiiii... i dah oiiiiii... dlm FB... mesti mok d blog juak ka???

[h]einsen said...

oh eMBuN_mALaM;

ya kah..?sik perasan lah i..mana kata dirik la..heheh..

Ivy Metaga said...

wah haha...terkena dua das tembakan ari nih, tag yg sama dari khairul antasha yg misteri dan ktk, huhu..kelak mek akan jawap hehehe...

[h]einsen said...

oh Ivy;

heheh mun ada dua ya harus lah dilaksanakan heheh..

Zatil said...

Nang utang ngetek di keliling pinggang kamek. Aaaa. Tulis lam buku 555 jak k. Klak mayar.

[h]einsen said...

oh Zatil;

nasib jak kmk tok bkn ahlong wpun kmk tok plg sulong..mun sik ktk kali akan kenak kurung kdak nok selalu kuar dlm tv ya..

The Honourable Chako said...

"Makna nama saya :
~~> menurut kajian para sasterawan serta ahli falsafah, nama saya bermaksud orang yang gagah serta tenang sambil berpossing dengan macho di atas bukit berbatu sambil menghisap curut Cuba sambil rambut mengerbang ditiup angin2 monsoon tropika suam-suam kuku..........."

versi ko sgt berbeza aper yg ko cerita time awal2 jumpe ko...huhuhu...aih da pandai save nie?

[h]einsen said...

oh syako;

ade lak aku pnh citer kat ko ke..?ape la yg pnh dikisahkan oleh aku tuh..??

Felicia F. Ramzi said...

bekas kekasih saya adalah
--> bekas kekasih saya dan masih bekas. eheh

yah, alu jadi maid eh..dah la rah 'u might like these stories' ada link ke gmbr kamek ya..waduh..ahah

AmirFX said...

Manjak ada jak namaku d perempuankan.. haha.. Amirafx... Hahaa... Leput ehh... Nway, kelak ku jawap tag ya..... <<<--- padah jak malas.

Khadijah said...

jawapan anda sangat lucu & sangat bernas! =p

[h]einsen said...

oh Felicia;

heheh..ngam2 juak gamba ya ada di cya juak owh..

oh AmirFX;

ompuan yg banyak ku tag, ya la nama takduak onggon alu keperempuanan heheh..

oh Khadijah;

bernaskan..so jgn berdolak dalih gik, sila laksanakan tag ya rah ur newly born blog ya..heheh..

Khairul Antasha said...

yerrrr....gmbr ya nang menusuk kalbu...haha

[h]einsen said...

oh Khairul Antasha;

aok, nang menusuk kalbu..harap2 xda yg nok terusuk la..heheh..

Su iJamm said...

gamba kacak dah jadi betambah2 kacak..

[h]einsen said...

oh Su iJamm;

haha..mena ya..ku mok mengesahkan kajian forensik nok kau dah polah ariya..

Khairul Antasha said...

eleh..maka molah tag jak..tp kmk yg knak kaw2...sikpa ktk sen,..nunggu ktk...hehe