Pages

Followers

Musim Kurma Datang Lagi!

Hai anak-anak. bertemu gik kita dalam dalam keluaran terbaru blog tok. lamak mena sik menggago dirik dalam arena pem'blog'an tok. punca utama mungkin disebabkan sekda idea2 fresh dan segar. mental block orang madah. ka creativity block? plek jak bunyik mental block. kdak urang gila jak bunyik nya. so bila dah jadi gya tek nak, alu lah datang ke masalah nombo duak, malas.

namun malas-malas aku, ada juak la aku ngabas blog urang lain, tp selalu sik berkomen kedak dolok-dolok la. walaupun aku bersunyik sepi, aku tauk juak olah kitak urang ya bah. pa gik pakputput, maaaalasku. so, boleh dikatakan keluaran kali tok kedak season baru la tek, ala-ala blog o'on ya juak la.

jadi untuk entry kali tok aku khas kan untuk ucapan selamat menjalani bulan puasa kepada muslimin dan muslimah sekalian terutamanya kepada saudara mara, rakan-rakan persekolahan ku, rakan-rakan taulan, serta rakan-rakan yang mengikuti aku rah blog, facebook, serta twitter. ingat lah, beramal serta berbuat baik berpada-pada, buat jahat dan makan jangan sesekali.

that's all pok
paparapapa~

p/s: jega-jega jak, pakcik kegemaran datang ngabas kitakurang kelak........

8 Orang Merik Komen Sambil Menggaruk Geruk:

erolnukman said...

posa gik tahun tok?hehehe...

Faizal n Fashitah said...

Posa jak gik taun tok! ehehehe...

Rudy said...

aok eh, ku nak nanyak soklan yang sama, posa agik taun tok??

AmirFX said...

Aok ehh.. Kuar agik pak Arab taun tok... Pak usuf Sen.. haha...

uSu iJamm said...

Aok lah.. Mun sekda kurma alu sik posa lah tek..
Salam Ramadhan..

Queen Bunga said...

unta kamek ne? dari taun ya kamek nungguu~

dukunlintahplk said...

kurma ngan ruti keyben..

hannaH said...

selamat berposa & menyungkey ngan ruti keben haa.